Meer Cuzco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van dianne vroon - WaarBenJij.nu Meer Cuzco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van dianne vroon - WaarBenJij.nu

Meer Cuzco

Door: dianne en jan

Blijf op de hoogte en volg dianne

15 Juli 2011 | Peru, Cuzco

De laatste dagen hebben we ons goed vermaakt in Cuzco. Het is een gemoedelijke stad waar van alles gebeurt. Gisteren hebben we een excursie gemaakt naar een paar plaatsen buiten Cuzco en zodoende ook wat van de omgeving kunnen zien. De mensen zijn hier erg aardig en de natuur is overweldigend. Vanaf morgen zijn we vijf dagen "uit de lucht", want dan maken we een trektocht naar Machu Picchu. Een paard draagt een gedeelte van onze bagage, maar ik geloof niet er een paard bij is dat de computer en de router bij zich heeft, dus interneppen kan ff nie. De eerste nacht schijnt het ook ontzettend koud te zijn en slapen we in een kamp in tentjes op de berg. Vandaag dus maar wanten en mutsen gekocht van alpacawol. Jammer dat we niet veel bagage mee kunnen nemen naar huis want je kunt hier de meest mooie, handgemaakte dingen voor zeer weinig geld kopen.

• 15 Juli 2011 - 08:24

Jolanda Haneveld:

Naar Machu Picchu, geweldig.
    Peter wil hier ooit ook nog eens heen.
    Met het programma Peking Express zijn hier opnamen gemaakt

Sander wist mij te vertellen dat de Spanjaarden deze stad nooit hebben kunnen ontdekken tijdens hun verroveringen.

Jullie nu dus wel
    geniet
    Groet Liefs
    Peter en Jolanda Haneveld

• 15 Juli 2011 - 19:26

Eugene En Linda:

Ha dianne en jan,

wat een leuke verhalen om te lezen en het is vast bere interessant om deze gebieden te bezoeken.
    terwijl er hier bomen omwaaien, zendmasten afbreken en liters water naar beneden komen zou ik zeggen geniet lekker daar!

hartelijke groet, Eugene en Linda.

• 27 April 2016 - 13:39

Lars:

Beste Dianne,

Ik kwam jou reisverslag tegen op het internet erg leuk om te lezen! Ik heb een vraagje. Ik ga in juli naar Peru en wil ook graag de Salcantay trekking doen. Juli is volgens mij hoog seizoen, dus ik twijfel ik dit van te voren moet reserveren. Wat is jouw advies?

Groet,
    Lars

• 27 April 2016 - 16:47

Dianne Vroon:

Ha Lars
    Wij hadden van te voren geboekt in Nederland. Is ons goed bevallen maar er zijn daar ook veel reisbureautjes die het aanbieden. Misschien ook nog wel goedkoper maar of je dan precies op de dag kan vertrekken die je wil weet ik niet.
    groetjes en ga er van genietten , het is fantastisch
    Dianne