Sri Lanka - Reisverslag uit Yapahuwa, Sri Lanka van dianne vroon - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Yapahuwa, Sri Lanka van dianne vroon - WaarBenJij.nu

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg dianne

23 April 2017 | Sri Lanka, Yapahuwa

Pap brengt me naar station De Vink waar mijn vakantie begint. Na een voorspoedige reis ben ik 12 uur op Schiphol. En dat is maar goed ook. Ik sta 2 uur in diverse rijen. En ben dus op tijd bij de gate. Dat kan niet iedereen zeggen. Voor mij staat een stel om kwart voor 2 nog in de rij en het vliegtuig vertrekt kwart voor 2. Bij de gate zit ook Ali B te wachten die geduldig met iedereen op de foto gaat. We vliegen met het grootste vliegtuig wat er is. De bussinesklass zit op de eerste verdieping. Geen gezicht: een trap naar boven in een vliegtuig. Het vertrek is wel een 3 kwartier later.. We worden de komende 6 uur goed verzorgt met eten,drinken ,een eigen tv in je stoel voor je en een dekentje en een kussentje. We komen om 12 uur smachten in Dubai aan. Ook daar weer even in de rij. Het boarden gaat prima en half 3 gaan we weer verder. Deze vlucht verloopt ook weer voorspoedig maar van slapen komt jammer genoeg niet zo veel. Ik kom redelijk geradbraakt aan op het vliegveld in Colombo waar we onthaald worden met een bloemenslinger door de plaatselijke gids.. De gids Wim verzamelt alle Djoser mensen en na het wisselen van euro,s stappen we in de bus voor een 3 uur durende rit naar Yapahuwa. In de bus doe ik wel mijn ogen even dicht.