Sri Lanka - Reisverslag uit Yapahuwa, Sri Lanka van dianne vroon - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Yapahuwa, Sri Lanka van dianne vroon - WaarBenJij.nu

Door: Dianne Vroon

Blijf op de hoogte en volg dianne

24 April 2017 | Sri Lanka, Yapahuwa

Als we in Yapahuwa aankomen krijgen we een uur de tijd om uit te pakken en op te knappen. Ik neem een duik in het zwembad waar ik helemaal alleen in lig. Je koelt er niet echt van af want het water is warm. Na de lunch in het hotel gaan we fietsen uitzoeken. Het zijn mooie mountainbikes. Als alles afgesteld is gaan we op de fiets naar Yapahuwa rock.19 reizigers , een Nederlandse gids, een plaatselijke gids en een mecanicien. Een hele optocht . Yapahuwa rockszijn de overblijfselen van een paleis uit 1200. Een koning heeft hier maar een paar jaar gewoond. Het ligt op een gigantische granieten rots. Met steile trappen die doen denken aan de Maya ruïnes klim je naar boven. Na een nachtje zonder slaap is dit niet zo,n goed idee. Het is heel erg steil en erg warm. Boven de 30 graden.Gelukkig komt iedereen weer heel beneden. We fietsen weer terug, hebben weer even een uurtje vrij . We verzamelen voor een voorstelrondje en Wim (de gids) vertelt hoe en wat over de reis. Na het eten in het hotel ligt ik 9 uur op bed.

• 25 April 2017 - 09:10

Papa:

Fantastisch dat we weer zo mee kunnen leven met je reis.
    Bij jullie is het misschien wel wat te warm, maar hier vallen buien met veel wind en zo nu en dan hagel.
    Hartelijke groetjes,

22 April 2017

09 Mei 2016

09 Mei 2016

dianne

als je 50 wordt ga je toch eens nadenken over wat je wil en ik had een grote wens. Een grote reis maken. Nu ben ik nog gezond, kinderen zijn zelfstandig en ik heb de kans om onbetaald verlof op te nemen. Samen met Jan vertrek ik 5 juli op weg naar Zuid Amerika en Nieuw Zeeland.

Actief sinds 23 Mei 2011