Sri Lanka - Reisverslag uit Galle, Sri Lanka van dianne vroon - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Galle, Sri Lanka van dianne vroon - WaarBenJij.nu

Sri Lanka

Door: Dianne Vroon

Blijf op de hoogte en volg dianne

04 Mei 2017 | Sri Lanka, Galle

Dag 13 donderdag. Wat een prachtig uitzicht als ik opsta. Het is net Fotobehang maar dan echt. Palmen, wit zandstrand , blauwe zee met prachtige golven. Daar kan je dan van genieten in je ponnetje op je balkon. Een beetje uitslapen want we kunnen pas half 8 ontbijten. Voor die tijd heb ik al even bij de paardenstaart mijn huur voor mijn fietshelm betaald. Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker. Als we klaar staan bij de fietsen nemen we eerst officieel afscheid van de de fietsmannen want dit is ons laatste fietstochtje van deze vakantie. Het is vandaag weer een mooie route van 30 km langs kleine weggetjes en prachtige natuur naar Galle. Onderweg maken we een stop bij een bedrijfje wat van Cocosnoten touw maakt. Interessant om te zien. Veel hándwerk dat door vrouwen wordt gedaan. In Galle aangekomen worden voor de laatste keer de fietsen ingeladen. We krijgen nu 2 uur de tijd om in dit leuke plaatsje rond te lopen. Zal morgen proberen hier meer over te schrijven, ga nu eten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Galle

Sri Lanka

Met Djoser op fietsvakantie in Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2017

Sri Lanka

04 Mei 2017

Sri Lanka

04 Mei 2017

Sri Lanka

02 Mei 2017

Sri Lanka

02 Mei 2017

Sri Lanka
dianne

als je 50 wordt ga je toch eens nadenken over wat je wil en ik had een grote wens. Een grote reis maken. Nu ben ik nog gezond, kinderen zijn zelfstandig en ik heb de kans om onbetaald verlof op te nemen. Samen met Jan vertrek ik 5 juli op weg naar Zuid Amerika en Nieuw Zeeland.

Actief sinds 23 Mei 2011
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 73796

Voorgaande reizen:

22 April 2017 - 06 Mei 2017

Sri Lanka

22 April 2016 - 09 Mei 2016

vietnam en cambodja

16 Augustus 2014 - 24 Augustus 2014

fietsen Baltische staten

18 Februari 2012 - 25 Februari 2012

jordanie

04 Juli 2011 - 25 September 2011

50 op reis

Landen bezocht: