Sri Lanka - Reisverslag uit Udawalawa, Sri Lanka van dianne vroon - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Udawalawa, Sri Lanka van dianne vroon - WaarBenJij.nu

Door: Dianne Vroon

Blijf op de hoogte en volg dianne

02 Mei 2017 | Sri Lanka, Udawalawa

Dag 11 dinsdag
Lekker geslapen. Helaas geen Fjalletje om 7 uur voor mijn tent. Ik heb de airco op 24 graden gehad anders was het te koud. Na een lekker ontbijtje met heerlijke pannenkoekjes om 8 uur weer naar de fietsen die al weer klaar staan.Het is 7 km fietsen naar het Elephant Transit Home. Hier worden olifanten in het wild verzorgd. Het gaat om jonge dieren die terug in het wild worden gezet als ze 5 jaar zijn. We zien hoe ze gevoerde worden. Om half 11 zijn we weer terug bij het kamp. Heerlijk in het zwembad dobberen. En het verslag bijwerken. Om 13 uur een lunch. Sandwich met Franse frietjes. Half 3 staan we met de hele groep weer klaar. We stappen in 3 jeeps en maken een prachtige safari door het natuurpark. We zien heel veel mooie vogels, krokodillen,waterbuffels, schildpad, hertjes,varaan en heel veel olifanten. Een familie die vlak voor onze neus oversteekt en een heel groot mannetje die voor ons op de weg blijft lopen. Geweldig om mee te maken. Het begint wel te regenen. Dit levert mooie luchten op. Op de weg terug gaan de plastic flappen naar beneden. We eten weer op locatie.

Verslag uit: Sri Lanka, Udawalawa

Met Djoser op fietsvakantie in Sri Lanka

07 Mei 2017

04 Mei 2017

04 Mei 2017

02 Mei 2017

02 Mei 2017

dianne

als je 50 wordt ga je toch eens nadenken over wat je wil en ik had een grote wens. Een grote reis maken. Nu ben ik nog gezond, kinderen zijn zelfstandig en ik heb de kans om onbetaald verlof op te nemen. Samen met Jan vertrek ik 5 juli op weg naar Zuid Amerika en Nieuw Zeeland.

Actief sinds 23 Mei 2011