Het masterplan - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van dianne vroon - WaarBenJij.nu Het masterplan - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van dianne vroon - WaarBenJij.nu

Het masterplan

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg dianne

01 Juli 2011 | Nederland, Voorhout

Het wordt nu echt spannend. Dianne is met haar laatste werk-uur voor de vakantie bezig. Vanmiddag nog naar Delfzijl en dan nog maar drie nachtjes slapen en is het eindelijk zover.

Ons reisschema ziet er als volgt uit: we vliegen op maandag 4 juli via Madrid naar Quito, waar we in de middag aankomen. Vervolgens op 9 juli met het vliegtuig naar Lima en op 11 juli naar Cuzco, eveneens Peru. In Cuzco blijven we vier dagen en op 15 juli beginnen we aan de Salkantay trekking naar de Inca-ruïnes van Machu Picchu. Op woensdag 20 juli zijn we weer terug in Cuzco.

In de weken daarna gaan we via o.a. het Titikaka-meer, La Paz, Sucre, Potosi, Salta en Tucuman richting Buenos Aires, waar we op 12 augustus aankomen. Op 17 augustus vliegen we van Buenos Aires naar Santiago de Chili (hopelijk strooit die Chileense vulkaan dan geen as meer in het eten!), waar we een paar dagen blijven. Daarna steken we, via stops op Paas-eiland en Tahiti (Papeete) over naar Nieuw-Zeeland, waar we op 28 augustus (in Auckland) aankomen.

In Nieuw-Zeeland gaan we met een huurauto van Auckland naar Christchurch en op 20 september vliegen we daarvandaan naar Sydney. Hier hebben we nog een stop van een paar dagen en op zondag 25 september zijn we om kwart over zes ’s ochtends (al) weer op Schiphol.

Ziehier het masterplan; van de details houden we jullie uiteraard op de hoogte.

Verslag uit: Nederland, Voorhout

Varen en … varen

12 September 2011

Zeeleeuwen en gletsjers

08 September 2011

Onderweg naar morgen en in Nieuw-Zeeland

29 Augustus 2011

Mooi weer op Tahiti
dianne

als je 50 wordt ga je toch eens nadenken over wat je wil en ik had een grote wens. Een grote reis maken. Nu ben ik nog gezond, kinderen zijn zelfstandig en ik heb de kans om onbetaald verlof op te nemen. Samen met Jan vertrek ik 5 juli op weg naar Zuid Amerika en Nieuw Zeeland.

Actief sinds 23 Mei 2011